Προς Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή

You are currently viewing Προς Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή

Αξιότιμε κυρία Υφυπουργέ,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα πιο σημαντικά θέματα προς συζήτηση, με αφορμή την επικείμενη συνάντηση σας με το Δ.Σ. της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α.

1. Θα θέλαμε να επισημάνουμε την άμεση ανάγκη κάλυψης των λειτουργικών κενών σε όλη τη Χώρα, τα οποία δε δόθηκαν στη Β’ φάση, αλλά και αυτά τα οποία δεν αποδέχθηκαν οι συνάδελφοι, για τον κλάδο ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, εν όψει της Γ’ φάσης προσλήψεων. Θα δώσετε μία γενναία Γ’ φάση για την κάλυψη όλων των αναγκών ΠΕ11;

2. Με μεγάλη απογοήτευση έχουμε διαπιστώσει και φέτος, ότι παρότι η κολύμβηση είναι ένα από τα αντικείμενα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, όπως αναφέρεται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Φυσικής Αγωγής για τη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Υ.Α. 21072β/Γ2, ΦΕΚ 304/τΒ/13.3.2003) δεν έγιναν ακόμα οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, στην Α΄ και Β΄ φάση, για την έγκαιρη έναρξη του μαθήματος της κολύμβησης. Θα τις κάνετε;

3. Γιατί δεν καλύπτονταν σταδιακά οι κενές οργανικές θέσεις που προέκυπταν κατά την τελευταία πενταετία και έφτασαν αυτή τη στιγμή να είναι 948 (1.064—116 οι πρόσφατοι διορισμοί), μόνο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Προτίθεστε να τις στελεχώσετε φέτος ή έχετε σκοπό να ξεριζώσετε το μάθημα της Φυσικής Αγωγής από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

4. Προτίθεστε να συστήσετε, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, τις νέες 477 οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση;

5. Έχετε σκοπό να υλοποιήσετε την εξαγγελία σας από το Δεκέμβριο του 2023, για αύξηση κατά μία ώρα στη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα σχολεία, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης;

6. Για τη δημιουργία των νέων προτύπων αθλητικών σχολείων, αναγνωρίστηκε το κενό και η αδικία που υπάρχει επί 13 χρόνια στους μαθητές που έχουν κλίση στον αθλητισμό και μας διαβεβαίωσε ότι προχωράει ο σχεδιασμός υλοποίησης, πότε επιτέλους, θα λειτουργήσουν τα νέα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία, καθώς το θέμα λιμνάζει σε Επιτροπές;

7. Σκέφτεστε την επανένταξη του μαθήματος της Ολυμπιακής Παιδείας στα Σχολεία, με σκοπό την ανάπτυξη των ιδεωδών του Ολυμπισμού και την μείωση της παραβατικότητας στα σχολεία μας;

8. Θα στηρίξετε τους ευάλωτους μαθητές των Ειδικών Σχολείων με πλήρη στελέχωση και σταθερότητα στους Εκπαιδευτικούς Ειδικής Φυσικής Αγωγής και γενικά στο εκπαιδευτικό πλαίσιο;

9. Είστε σε θέση να παρέχετε παράλληλη στήριξη από ΠΕ11.01 στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (όταν υπάρχει ανάγκη) στη Γενική Εκπαίδευση, με στόχο την ποιοτικότερη εκπαίδευση προς όφελος των μαθητών της τυπικής αλλά και του/της μαθητή/τριας με αναπηρία;

10. Θα προωθήσετε τη συμμετοχή και πάλι των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. από όπου εξοστρακίστηκαν; Είναι ο κλάδος που έχει τα περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα χωρίς να αναγνωρίζονται.

Με τιμή,
Για το Διοικητικό Συμβούλιο